Reklamace

Potřebujete reklamovat zboží a potřebujete vědět, jak na to? Seznamte se s naším reklamačním řádem, jehož ustanovení jsou pro řešení reklamace nadřazené a prioritní.

Níže pak uvádíme popis bodů, které musíte pro uskutečnění reklamace zboží zakoupeného v našem e-shopu vykonat.

Reklamace spojené s přijetím poškozené, neúplné nebo neodpovídající zásilky
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl.

Jedná-li se o doručení:
Českou poštou - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
PPL - poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
GEISEM - poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 951 277 777

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídají tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail obchod@jednadvacitka.cz nebo na telefon 222 313 575.

Reklamace klasického typu - postup

1) pečlivě vyplňte následující formulář a stisknete tlačítko ODESLAT

Reklamace

Číslo dokladu, na základě kterého, bylo zboží zakoupeno

2) spolu s kopií dokladu o zakoupení nám zboží buď:
- zašlete na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné),
- nebo přineste přímo do naší kamenné prodejny – Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Karlín

Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu)

3) reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. 
Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k nám. Lhůta se však může prodloužit, pokud si vyžádáme například upřesnění, které by bylo třeba zaslat písemně nebo část zboží, které by bylo potřebné k posouzení reklamace – v takovém případě se lhůta 30 kalendářních dnů začne odpočítávat až od momentu doručení těchto náležitostí.

4) dotazovací povinnost o průběhu či stavu reklamačního řízení je vždy (zcela v souladu s příslušným ustanovením občanského zákoníku) na straně reklamujícího. To znamená, že vám o vyřízení reklamace pouze zašleme sms zprávu, nicméně zjištění dalších detailů o vrácení zboží a tak podobně, je již na vás.

Upozornění
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Zásilky zaslané například na dobírku naše společnost nepřebírá.