Vrácení zboží

Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí vyplnit on-line formulář a zboží odeslat nebo donést na naši prodejnu.

Jak postupovat?

  1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží.
  2. Zboží nám, řádně zabalené, zašlete na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 - Praha nebo doručte osobně do kamenné prodejny. Balík neposílejte na dobírku (balíky na dobírku nepřebíráme).
  3. Společně se zbožím zašlete (přineste) i doklad o koupi (faktura, účtenka).
  4. Po obdržení zboží Vás kontaktujeme a obratem zašleme peníze bankovním převodem, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

Právo na vrácení můžete využít, pokud jste u nás na e-shopu (elektronicky) nakoupili jako fyzická osoba (nikoliv IČ). Právo na vrácení vzniká i při nákupu on-line s osobním odběrem u nás na prodejně.

.

Formulář pro vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy však též můžete zaslat na email obchod@jednadvacitka.cz nebo poštou na adresu Jednadvacítka, Křižíkova 537/83, 186 00 Praha 86. Vždy je třeba v textu zaslat informace uvedené ve formuláři výše. 


Co je dobré vědět?

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí plnění. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Obal není nutný, neboť není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Václav Culka - Jednadvacítka, jako prodávající, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny, a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží si můžete vyzkoušet. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Václav Culka - Jednadvacítka s uvedením zboží do původního stavu, a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně. 

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

      • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
      • z hygienických důvodů není možné vrátit zboží, které bylo vystaveno aktivnímu užívání a jeví známky opotřebení (například: obuv, ponožky, atd.)

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

Další informace a podmínky vrácení najdete v obchodních podmínkách.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Zobrazit podrobnosti